05. 06. 2014.

5.6.2014.

1
2
3
4
5
7
Fotografije  - Enes Šabanović







































































































































Za cjelokupan outfit zaslužan je Frontrowshop. Pojedinačne stvari možete pogledati na linkovima ispod.

Hlače - OVDJE
Majica - OVDJE
Torba i sandale - No name

Broj komentara: 10:

  1. Anonimno6/05/2014

    Predivno !

    OdgovoriIzbriši
  2. Majica! Aj, aj, ajjjj *_*

    OdgovoriIzbriši
  3. Urbano! Gledala sam te farke, na sajtu, suuper su!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he i ja sam. Strava su. :)

      Izbriši
    2. I ja, bile su out of stock kad sam ih htjela ;( Odličan je outfit!

      Izbriši
  4. kombinacija jednom riječju-savršena!

    OdgovoriIzbriši
  5. Def kombinacija u kojoj se i ja pronalazim!Odlično!xx

    OdgovoriIzbriši