02. 02. 2014.

Crno-bijelo

1
2
3
4
5
6
7
8
9


Danas bez puno pisanja, samo da vam poželim ugodan početak nove radne sedmice, čitamo se uskoro.

Čizme - Retro
Torba - Betty Barclay ( buvljak )
Hlače - Guess ( Haris - export ), a na oficijalnoj stranici Guess možete ih vidjeti OVDJE
Košulja - H&M ( buvljak )
Kaput - ( Buvljak )

Fotografije - Enes Šabanović

Broj komentara: 12:

  1. Mnogooo dobar kaput <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovdje vidim samo ulov do ulova na buvljaku, Sandra šta nam radiš, ovo je odlično! :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Postajes mi jedna od najdrazih blogerki :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Koliko si platila ove cipele / čizme?
    I ko je to tako divan buvljak u bitanju? ;)
    Hvala na odgovoru.
    Fenomenalna si. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad sam ih ja kupovala bile su 90 KM, ali sam vidjela da su trenutno na sniženju oko 60 KM čini mi se, buvljak je u Banovićima, i hvala puno :)

      Lijep pozdrav

      Izbriši
  5. aaa buvljakuše ljubav <3 uf koliko je dobar taj blejzer, nikako da se nakanim da dođem ali def. će me ovih zadnjih par postova natjerati da to bude što prije!

    OdgovoriIzbriši
  6. Anonimno2/02/2014

    Cijela kombinacija ti je baš dobra, jedino bih promijenila maramu, ja bih običnu crnu na ovo. A kaput ti je fantazija. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, moguće da bi bilo bolje sa crnom, ali eto ovo mi je bio baš izazov, print na print :)

      Izbriši
  7. Savrseno! Jedan od tvojih naj naj najboljih! Kaput je wow! I meni je bas ta marama savrseno legla! Ilina

    OdgovoriIzbriši
  8. Bas mi se svidja kako su se uklopili sako i marama, super!

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican blejzer, i odlicno ti pristaje ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zavidim svima koju nađu tako dobre stvari na buvljaku, to u mom gradu i ne postoji :/
    Lijep outfit.

    OdgovoriIzbriši