14. 04. 2013.

Shine bright like a diamond

2
3
4
6
7
8
9
10
12
11


Kada mi je stigao ovaj divni blejzer sa Tideshe stranice, bila sam oduševljena. Materijal je savršen kao i sam kroj, posebno naramenice koju su ukrašene ručno šivenim perlicama, koje istom u potpunosti mjenjaju izgled i svrstavaju ga u grupu onih posebnih. Bez obzira u kojoj kombinaciji da se pronadje istu će podignuti na jedan zavidan nivo. Pošto sam se u isti zaljubila na prvi pogled, već unaprijed znam da ću ga često nositi :) . Nadam se da ste imali ugodan vikend. Želim vam, sretan početak nove radne sedmice, i obećavam da ću od sad češće postati :).

Blejzer - Tideshe
Košulja - Zara ( Haris - Exsport)
Suknja - Zara
Čizme - Retro

Broj komentara: 26:

  1. Anonimno4/14/2013

    Savršen je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. wow kako su lijepe slike

    OdgovoriIzbriši
  3. kosulja i sako su to die for...odlicne fotke...:*

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično, sakoić je presladak, kao i svi ostali komadi...
    ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. predobro! sako je fantazija ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo sandra! Brilijantno kao i uvek!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sako je odlican! Obozavam tvoje kombinacije! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Anonimno4/14/2013

    Da ti nije hladno !!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam zaljubljena u kosuljicu ! Divna je <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Sako je predivan i super si ga iskombinirala!
    I sve pohvale fotografu jer su fotkice prekrasne! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Blazer i boots su savrsena kombinacija!!
    Jako mi se svidja!!

    OdgovoriIzbriši
  12. fotkr su jako cool u skroz mi se svida kombinacija. blazer je super!

    OdgovoriIzbriši
  13. Sako je stvarno fantastican.Super ti stoji :*

    OdgovoriIzbriši
  14. Detalji na ramenima su top !!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Uhhhh kakva kombinacija ! Totalno cool...

    OdgovoriIzbriši
  16. Slatka. :* Super je sako!

    OdgovoriIzbriši
  17. ti stvarno sijas....mnogoooo dobro izgledas....imas super stil.... ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. Blejzer je predivaaaaaaaaan! Detalji <3

    OdgovoriIzbriši
  19. Poslednja slika je super! :) odusevio me je blejzer :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Wow, extra stajling! Mnogo mi se svidja blejzer :-))

    OdgovoriIzbriši
  21. Sve je odlicno ukombinovano! :)

    OdgovoriIzbriši